meikerooijakkers.reismee.nl

Drinks drinks drinks

Het is nu 33 dagen geleden dat ik het vliegtuig pakte om te beginnen als au pair in Londen.

Woensdag moest ik 's avonds oppassen dus heb ik een heerlijke pizza gemaakt en heb lekker series kunnen kijken zonder gestoord te worden.

Donderdag besloot ik om 11:00 uur opeens om naar Tragalfar Square te gaan, omdat Harry Marshall weer optrad en hij was enthousiast toen ik zei dat ik even langskwam. Hij speelde uiteindelijk een liedje speciaal voor mij (Castle on the hill van Ed Sheeran) en na zijn optreden hebben we nog een uur staan praten. Hij zei dat hij de volgende keer een cd mee zou nemen die ik mocht hebben, als ik weer kom. Dus dat ga ik zeker doen!

Vrijdagmiddag ging ik om 12:00 uur met Lynn naar Miki's Paradise om te lunchen. We hadden allebei een freakshake en een crêpe. Wat was dat HEERLIJK! We moesten daarna wel even bijkomen en hoefde daarna ook niet veel meer te eten. 's Avonds gingen Lynn en ik naar Camden. We hebben daar ingedronken en zijn naar Koko gegaan. Die club was eerst een theater en dat kon je zien, echt een heel mooi gebouw! De muziek was we wat minder dus we hadden er al snel weer genoeg van, alhoewel er een gave dance battle was. Rond 03:00 uur was ik thuis.

Zaterdag ben ik rond 12:00 uur even de deur uit gegaan voor een frisse neus en 's avonds had ik afgesproken met Mila. Last minute gingen we naar Leicester Square om ons te voegen bij een Pub Crawl (kroegentocht). Lynn was daar ook en eenmaal geïndigd inthe Zoo Bar kwamen we in contact met Jonas uit Duitsland. Later kwamen we (door ruzie met een dronken kast) in gesprek met een groep jongens uit Zwitserland. Daar hebben we de hele avond mee opgetrokken en toen om 03:00 uur de club sloot, gingen Mila en een paar van de jongens naar huis. Lynn en ik bleven met Luca en Dominic nog even rondhangen en zelf ben ik rond 04:00 uur naar huis gegaan en rond 05:00 uur lag ik pas weer in bed...

Zondag heb ik tot 15:00 uur in bed gelegen (schandalig, ik weet het). Toch besloot ik maar uit bed te komen en ging me klaarmaken want ik had 's avonds weer afgesproken met Lynn om naar Leicester Square te gaan. We gingen eerst langs Slug & Lettuce voor wat cocktails. De eerste was een French Martini die echt verrukkelijk was! De tweede was een Honey Bee en die was daarintegen echt. niet. te. zuipen. Daarna gingen we Dominic zoeken en zijn we doorgegaan naar the Zoo Bar en even later kwam Luca ook, en alle andere vrienden. Na wat gratis drankjes en shotjes, en vele lolly's van de toilet lady kreeg ik rond01:30 uur door dat dit echt geen goed idee was aangezien ik de volgende ochtend gewoon weer om 06:20 uur op moest. Ik was pas om 03:15 uur thuis en had zoveel spijt van deze avond uit (wie gaat er nou ook uit op een zondag?!).

Vannochtend had ik me verslapen tot 06:45 uur, en om die tijd zou ik al beneden moeten zijn dus ik heb me binnen 3 minuten klaargemaakt (vond ik erg knap van mezelf) en toen drong het tot me door: IK GA NIET MEER UIT OP ZONDAG! Ik ben na de school run terug naar bed gegaan en heb tot 13:30 uur geslapen. Nu is het 20:00 uur en ik wil niets liever dan slapen, maar eerst nog even avondeten. Wat ben ik blij als deze dag voorbij is!

Reacties

Reacties

Ton

Berouw komt na de zonde. Opa en Oma vinden het wel veel uitgaan en drankjes maar hebben plezier hoe jij het allemaal zo mooi omschrijft. Groetjes van Ton greets

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!