meikerooijakkers.reismee.nl

Fitgirls.. just wanna have fun!

Het is 201 dagen geleden dat ik het vliegtuig pakte om te beginnen als au pair in Londen.

Na een heel leuk weekend is het weer tijd voor een blog!

Donderdag zijn Lynn en ik, samen met de kinderen, na school een hot chocolate gaan drinken met wat lekkere cakejes. Heel gezellig maar ook heel druk, wanneer je drie kinderen bezig, rustig en netjes moet houden. Bij thuiskomst ging het feestje nog even door, met muziek, dans en zang door Freddy, Annie en Meike. Al snel was het bedtijd en ik had de eer om ze naar bed te brengen. Heel blij waren ze met niet één, maar twee verhaaltjes! Ik kreeg twee “I love you”s te horen en mijn taak zat er weer op voor de dag.

Vrijdag namen Lynn en ik de kinderen naar de speeltuin. Toen het bijna tijd was voor avondeten gingen we naar mijn huis, precies op tijd want er was een heuze stortbui! De kinderen aten allemaal samen en daarna Lynn en ik heel snel, want we moesten ons klaarmaken voor een avond uit. Het is zo leuk om dat nu samen te kunnen doen; elkaar te helpen met outfits, makeup, girly-talk.. Het enige wat nog miste was een sleepover, maar dat is voor volgende week.

We gingen dus uit in Shoreditch, een club genaamd Cargo. We waren er al vaker geweest dus geen grote verrassingen. Een hele leuke avond met hele vreemde mannen en wilde dansmoves (niet van ons). Op een gegeven moment kwam ik aan de praat met de DJ (pfoeee wat een knapperd..) en voor we het wisten stonden we achter zijn DJ-booth met gratis drankjes, en hielp ik hem mijn zijn playlist en mocht ik draaien aan de draaitafel (fangirl moment). Het was heel bijzonder. Aan het einde mochten we via de achteruitgang naar buiten. We waren pas om 05:00 uur thuis...

De volgende ochtend heb ik voor het eerst in zeven maanden uitgeslapen! Heerlijk was het. Rond 15:00 uur ging ik Lynn vervelen bij haar thuis, en ondanks de vermoeidheid besloten we toch maar naar buiten te gaan voor een koffie. Heel productief was het niet, maar hey, alle beetjes helpen. Het was een korte dag voor mij want om 09:00 uur ging ik alweer naar bed.

Zondag hadden Lynn en ik het goede voornemen om naar de gym te gaan. We hadden een groepsles Steps gekozen, dus om 11:30 uur door de sneeuw naar de sportschool. Na 40 minuten stappen, springen en lungen waren we hélémaal gesloopt. We gingen nog even North Finchley door, maar het was zo koud en we waren zo moe dat dat niet heel lang duurde. Thuis heb ik vrolijk met de kinderen gespeeld en wat fijn dat ze zo blij zijn elke keer dat ik de deur in loop.

Deze week staat er ook weer een hoop op de planning; Morgen ga ik met Annie naar een proefles ballet. Hopelijk wordt ze een ballerina, want wie wil haar nu niet in een tutu zien? ‘s Avonds gaan Lynn en ik zelf ook dansen tijdens een proefless Streetdance in Camden.Hopelijk is het iets, ik mis het dansen namelijk echt en tijdens de Steps les merkte ik dat mijn voet-coördinatie niet meer zo gladjes is. Donderdag gaan Lynn en ik naar een groepsles Spinningin degym. Ja ja, we zijn erg gezond bezig op dit moment. Vrijdag hebben we een movienight gepland bij Lynn thuis en zaterdag gaan we weer uit, want het is geen weekend zonder een feestje!

Ik voel me duidelijk opgewekter nu Lynn weer terug is en het weer warmer was (hoewel het de afgelopen dagen heeft gesneeuwd..). Al is mijn vermoeidheid er nog steeds, ik probeer veel meer te doen en te ondernemen, waarbij Lynn me ook heel erg helpt. De tijd gaat heel snel en ik besef nu erg dat ik over drie maanden afscheid moet nemen van Engeland. Ik wil er deze maanden nog zoveel mogelijk uithalen en zoveel mogelijk beleven. Hopelijk blijft het zo en gaat het vanaf nu allemaal makkelijker, want ik wil niet deze laatste maanden alleen maar thuis zitten.

Deze week is in ieder geval een leuk vooruitzicht!

See you soon!

xoxo

Reacties

Reacties

Sandra

Wat fijn dat het nu beter gaat geniet nog maar van die drie maanden
Groetjes

Ton

Leuk om te lezen dat jij je nu happy voelt lekker met je vriendin Lynn leuke dingen onderneemt en zo merk je ook dat de tijd veel sneller voorbij gaat en voor je het weet je afscheid staat te nemen en thuis weer verdrietig bent omdat de kinderen je gaan missen dus de bal draait rond.
dikke kus en tot gauw.

Jolanda

Goed om te lezen dat je weer plezier hebt geniet er maar lekker van ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!