meikerooijakkers.reismee.nl

Relaxing days

Het is nu 27 dagen geleden dat ik het vliegtuig pakte om te beginnen als au pair in Londen

Vrijdag was de bake sale op Freddy's school, dus na schooltijd hadden we voor het hele gezin cupcakes uitgezocht. De kinderen konden niet wachten dus hebben we met z'n drietjes de onze cupcakes opgegeten op een grasveldje. Na een goed begin van de namiddag had ik besloten een picknick dinner te houden in het park. Dus bij thuiskomst mochten Freddy en Annie hun eigen pizza maken, die we daarna mee naar het park hebben genomen. Kleedje, wat drinken, voetbal en het zonnetje, alles was aanwezig. Na het eten kwam Ben en hij ging met Freddy voetballen waarna ik met Annie naar de speeltuin ging. Een tijdje later kwam ook Katie en zijn we na een half uurtje weer naar huis gegaan. Ik moest me klaarmaken want ik ging weer uit. Lynn en ik hadden bedacht dat het veel slimmer is om wat drank in te kopen voordat we daadwerkelijk de pubs in gaan. Dus wij met onze fles drank en goede humeur op zoek naar een plekje om het ook echt te drinken... Waren we de mixdrank vergeten. Dan maar bij de McDonalds om een jus d'orange en wat bekers vragen. Daar zaten we dan, midden op Leicester Square, met onze drank (blijkbaar is dat hier heel normaal, want we waren duidelijk niet de enige). Na wat bekers achterover te hebben geslagen, gingen we naar Tiger Tiger (door mijn knappe Australische vriend, die ik in de eerste week heb ontmoet, konden we naar binnen voor £5 in plaats van £15). Het was echt heel erg gezellig, ook al werden de mannen later op de avond wat té oud... Dus we hadden het rond 02:30 uur wel gehad en gingen naar huis. Om 04:00 uur zei ik ''Good night!"

Zaterdag heb ik heerlijk tot 14:00 uur in mijn bed gelegen. Toch besloot ik op te staan en heb ik de hele dag een beetje met de kinderen gespeeld. Om 20:00 uur had ik afgesproken met Mila, zij komt uit Finland, om uit te gaan eten in Camden Town. We kwamen uit bij een Italiaan, waar we allebei een heerlijke pasta hebben gegeten. Daarna gingen we op zoek naar een bar om wat te drinken, maar werden al snel aangesproken door een groep mannen, waaronder een Amerikaan. Ze nodigden ons uit om wat met te te gaan drinken, dus wij liepen gezellig mee. Toen ze vertelden dat ze met de metro naar een andere wijk wilden voor dat drankje, pasten wij, maar daar nam die Amerikaan geen genoegen mee. Hij bleef bij ons en bood ons een shotje aan. Eenmaal ongemakkelijk in een bar, zijn we de wc's in gevlucht en zodra we de kans hadden, zijn we snel weggerend. Weer bijgekomen gingen we naar the Ice Wharf. We bestelden allebei een Aperol Spritz en gingen aan een tafeltje zitten, met hele leuke mensen een tafel naast ons. Na een ijsblokjesgevecht tussen onze tafels kwamen twee jongens bij ons zitten, later kwam er nog een bij. We hebben heel veel gelachen, grappen gemaakt en Jägerboms achterover geslagen. Helaas was het tijd om te gaan en rond 02:30 uur lag ik erg blij in mijn bedje.

Zondag besloot ik naar Notting Hill te gaan, even op mezelf. Het was heerlijk weer, bijna te heet om daar rond te lopen, dus even een drankje gedronken op het terras en om 15:00 uur ging ik weer richting Finchley. Daar ben ik nog twee uur in het park gaan zitten om mijn boek te lezen en ben toen lekker naar huis gegaan.

Maandag was niet zo'n bijzondere dag, het gebruikelijke.

Dinsdag zat mijn werkdag er al snel op. Katie zou de kinderen van school halen, dus ik was na 09:00 uur alweer vrij. Ik besloot naar Oxford Street te gaan, dé winkelstraat van Londen. Daar heb ik me helemaal uitgeleefd en voelde me helemaal op mijn plek. Om 15:30 uur ging ik richting Finchley, en ben daar nog even tot rust gekomen in het park (met mijn boek aka mijn nieuwe obsessie).

Morgenavond moet ik oppassen, en daarna ben ik elke dag wel even weg van huis, wat ik helemaal prima vind.The more the merrier!


Reacties

Reacties

Silvia

Heey Meike! Leuk om je verhalen weer te lezen! Nou je zit daar in ieder geval niet stil. Wat leuk dat je al zoveel mensen hebt leren kennen in zo'n korte tijd. Jij vermaakt je daar wel, komt helemaal goed!

Groetjes Silvia, perry en brent

Meggie

Leuk om te lezen dat je het zo na je zin hebt meid! Dikke kus Angelo Meggie & Mason

Angeline

He meike ik vind het leuk om je verhalen te lezen zo als ik lees heb je het goed naar je zin volgens mij zijn de weekendjes nog te kort voor jou nou er staat weer een weekend voor de deur ik wens je veel plezier ik hoor het wel weer in je verhaal wat je weer hebt gedaan dikke kus angeline en jan?❤️?

Oma constant

Meike van hart gefeliciteerd van opa en oma en tot morgen dan zie wij elkaar weer gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!