meikerooijakkers.reismee.nl

Bestie’s back!

Happy Monday!

Het is 195 dagen geleden dat ik in het vliegtuig stapte om te beginnen als au pair in Londen.

Na een hele intense week is het weer tijd voor een blogpost!

Maandag 5 maart begon ik, na een paar lastige weken, weer bij de gym. Het was weer heerlijk (en verschrikkelijk) en hard nodig... Ik kon daarna niet terug naar huis, want een hele filmcrew was bezig in het huis voor een gaaf televisieprogramma. Ik heb dus de hele dag bij Joey gezeten en na school ook met de kinderen. Pas om 19:15 uur konden we het huis weer in, dat betekende laat eten en héle. HELE vermoeide kinderen.. en Meike.

Dinsdag was het eindelijk zover: Lynn was terug! In de ochtend moest ik haar helpen met haar eerste dag als nieuwe au pair en ik was zo ontzettend blij om haar te zien (zelfs een beetje emotioneel). Eindelijk had ik mijn maatje weer terug en kon het Engelse leven weer een beetje normaal worden. We gingen koffie en gebak eten met Archie, haar nieuwe gastkindje, en later is ze nog bij mij thuis geweest om de kinderen te zien.

De volgende dagen waren opgewekt maar rustig. Ik zat weer lekker in mijn vel en keek heel erg uit naar het weekend.

Op vrijdag stond een brunch gepland met Fenne. We ging naar Le Pain Quotidien, een heel schattig Franse lunchroom. We vonden dat we het erg verdiend hadden na al die sneeuw en ellende, dus hebben we onszelf wat extra getrakteerd. ‘s Avonds moest ik oppassen. Samen met Lynn en ik hebben de kinderen na school hard gewerkt aan een moederdag cadeau, want dat valt hier op 11 maart. We hadden hun handen en voeten in de verf gezet en daarmee hele leuke schilderijen gemaakt, in de vorm van verschillende dieren. Toen de kinderen op bed lagen had Lynn al lekker gekookt en konden we weer als vanouds bijkletsen. Tot 23:00 uur hebben we lekker op de bank genoten van de taco’s en films, maar ging alweer op een oma-tijdstip naar bed.

Zaterdag heb ik snel bij Lynn thuis ontbeten, waarna we naar Oxford Street gingen om te winkelen. Het was zo leuk om deze dingen weer met haar te doen en het voelde weer zo vertrouwd. Na een goede shopdag gingen we naar huis om ons snel om te kleden. Ik ging me klaarmaken bij Lynn thuis want we gingen uit! Eerst cocktails en hapjes bij Slug & Lettuce, ons vertrouwde stekje. Om 23:00 uur waren we in onze favoriete club Tiger Tiger, en wat was het een wilde avond... Maar een super leuke come back.

De dag erna was het moederdag, en hoewel mijn gezin al weg was toen ik wakker werd, heb ik toch mijn best gedaan voor Katie. Ze was erg verrast toen ze thuis kwam en de bos bloemen, de cake, chocolaatjes en de kaart zag. Lynn en ik hebben onze avond goed gespendeerd in de bioscoop. Ook al zaten we op een ongemakkelijke plek (tussen twee koppels) tijdens onze Fifty Shades Freed avondavond, was het een van de leukste momenten tot nu toe.

Deze week begon zwaar. Ik voelde me weer helemaal uitgeput en had totaal geen energie om iets te doen. Ik dacht dat het over zou zijn nu Lynn weer terug is en alles weer ‘normaal’ begon te worden, maar helaas is dat niet zo. Ik probeer mezelf tijd te gunnen om tot rust te komen en weer wat energie te krijgen maar eerlijk gezegd word ik ziek van niets doen. Hopelijk wordt het snel wat warmer en gaan deze dagen snel voorbij. Het weekend wordt vast weer een stuk leuker!

Mijn plannen weet ik nog niet, but I’ll keep you posted!

See you soon!

xoxo

Reacties

Reacties

Fred - Anita en de kids

Dag Meike, Na het indrukwekkende verhaal van de vorige keer willen je met dit bericht een hart onder de riem steken. Wat dapper en eerlijk om je belevenissen en ervaringen op zo’n openhartige manier te beschrijven. Om je zo kwetsbaar te uiten moet je ook weer sterk zijn?.En zoals je al schrijft het zijn ware levens lessen met ups en downs. De ervaringen in Londen blijven je altijd bij, en het meest waardevolle daarvan is de waardering aan thuis. Vooral nu je aan de andere kant van het water zit besef je pas wat je hier hebt. En je mist pas echt iets als je het werkelijk moet missen. Dat is goed om te weten maar ook een compliment naar je ouders en broers. Het is voor jouw een mooi vooruitzicht straks weer in dit warme fijne nest terecht te komen. Het grootste deel van je tijd in Londen is al gepasseerd het zijn de laatste loodjes. Fijn dat je goede vriendin Lynn er weer is, samen kunnen jullie weer leuke dingen doen waarmee tijd wat sneller voor je gaat. Nog even volhouden dus. En ter afsluiting nog een quotes.
Van iemand houden is makkelijk, iemand missen is moeilijk, maar iemand vergeten is onmogelijk. ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!