meikerooijakkers.reismee.nl

I need some sleep

Het is nu 40 dagen geleden dat ik het vliegtuig pakte om te beginnen als au pair in Londen.

Ik heb de hele week een beetje rust genomen. De werkdagen heb ik thuis besteed en pas vanaf vrijdag had ik plannen gemaakt. Zo bespaar ik wat geld én kom ik een beetje tot rust voor het weekend.

Vrijdag middag had ik met Lynn afgesproken om te gaan winkelen. We zijn naar Oxford Street geweest en hebben ons weet lekker uitgeleefd in de Topshop. Na een lange zoektocht naar een goede (gezonde lunch) moesten we ons haasten, want ik wilde niet te laat komen bij de school om de kinderen op te halen. Gelukkig was ik net op tijd. 's Avonds ging ik uit eten met een meisje, Rhiannon. Ze komt uit Australië en het was de eerst keer dat ik haar zou ontmoeten. We gingen eten bij een Italiaan en het klikte meteen. We hebben daar een lange tijd gezeten en uiteindelijk zijn we met een té volle maag richting een pub gelopen. Daar werden we meteen aangesproken door een vrouw die een goede, betaalbare fles wijn aansmeerde. Die wijn hebben we uiteindelijk nog een paar keer besteld. Rond 01:00 uur gingen we naar huis.

De volgende ochtend heb ik uitgeslapen en heb ik niet veel gedaan. Ik was kapot en dat was te zien, volgens mij host parents. Die avond had ik eigenlijk wat afgesproken, maar dat werd last minute gecancelled, dus daar zat ik dan, helemaal opgemaakt en wel bij mijn host parents op de bank The Great British Bake Off te kijken... Ach ja, niet uit gaan betekent geld besparen én meer slaap, dus stiekem vond ik het helemaal niet zo erg.

Zondag was ik de hele dag alleen thuis, en daar heb ik van geprofiteerd. Heerlijk films en series gekeken, zonder gestoord te worden door de kinderen. Lekker in mijn pyjama op de bank met een uitgebreid ontbijtje. Het was prima, even helemaal niks doen. Rond 18:00 uur ging ik de deur uit want ik had met Lynn afgesproken om uit te gaan eten. We hadden allebei een heerlijke cocktail besteld (natuurlijk alleen als het happy hour is) en wat verschillende hapjes. We besloten net te doen of het mijn verjaardag was, zodat we misschien een gratis toetje zouden krijgen. Nou, dat toetje kregen we, met vuurwerk, muziek en al, maar gratis? Ho maar. Toch was het wel heel leuk om te doen. Na nog wat rond gewandeld te hebben en wat leuke straat artiesten ontdekt te hebben, zijn we rond 10:00 uur weer naar huis gegaan, want vandaag moest ik weer vroeg beginnen.

De kinderen zijn dol enthousiast dat papa, mama en Wessel binnekort komen en vertellen het dan ook aan iedereen. Ook raken ze steeds meer aan mij gehecht, vooral Freddy. Hij zegt vaak dat hij van me houdt en dat hij niet wil dat ik weg ga. Gelukkig ben ik hier nog een hele tijd, dus hij hoeft zich geen zorgen te maken!

Reacties

Reacties

Jolanda

Hoi Meike een ideale combi weekend met gezelligheud en relaxen?
Wij tellen de dagen ook af om de familie te ontmoeten en jou te omhelzen en te knuffelen maar eerst je gevraagde spullen nog in de koffer zien te krijgen want er komt elke week weer wat bij ?

Angeline en jan

Wij zijn weer op de hoogte wat je weer allemaal hebt gedaan dus volgende week naar een ander restaurant en ben je zeker weer jarig??

Oma Ria

Heb je verhaal gelezen .fijn dat het zo goed gaat veel. Liefs oma Ria ..

De zuster heeft geholpen .,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!