meikerooijakkers.reismee.nl

Facing the truth

Het is nu 22 dagen geleden dat ik het vliegtuig pakte om te beginnen als au pair in Londen.

Deze hele week heb ik eigenlijk niet veel gedaan of gezien. Wel kwam ik dinsdag toch echt tot de conclusie dat ik er niet slanker op ben geworden sinds ik hier ben. Doordat ik hier veel vrije tijd heb en doordeweeks veel thuis ben, ben ik geneigd meer te eten dan ik gewend ben. Ook doordat je snel iets gaat eten/drinken met andere au pairs ligt heel je eetpatroon door elkaar. Ik heb de afgelopen weken ook niet veel gesport en een vast eetschema zit er hier ook niet echt in. Help, wat moet ik doen? Ik voel me er verschrikkelijk door aan ga nog minder graag de deur uit omdat het gewoon veel effect heeft op je uiterlijk. Hier moet een oplossing voor zijn.

Woensdag besloot ik wat duidelijke regels voor mijzelf op te stellen: Ik heb een hardloopschema gevonden die ik vanaf volgende week aan ga houden (Ik heb de afgelopen weken wel hardgelopen, maar heb echt een vast patroon nodig). Verder moet ik me elke avond aan een work out schema houden. Ik houd elke dag bij wat ik eet zodat ik mijn max. aantal kcal niet overschrijd. En natuurlijk water. Elke twee uur minstens één glas water. Ik wil proberen de lekkere dingen als beloning te bewaren voor het weekend, als ik ga stappen of weg ga met vriendinnen.

Donderdag probeerde ik een tosti te maken in de pan, maar uit het niets ging het brandalarm af. Ik helemaal in paniek want ik weet weer niet hoe dat ding uit moet. Dus ik wilde Katie bellen maar nam niet op. Na vijf minuten stressen ging hij gelukkig vanzelf weer uit, maar wow, ik was zo bang. Ook moest ik daarna nog 24 cupcakes maken voor de bake sale op Freddy's school. Ik heb uiteindelijk 12 vanille cupcakes gemaakt en 14 appel-kaneel cupcakes. Allebei met vanille frosting en sprinkles. Daarna heb ik een uur lang heerlijk in bad geleden, even niet stressen. Jammer genoeg ging dat uur snel voorbij en moest ik de kinderen weer ophalen, waar ik erg tegen op zag. Freddy was gister erg onuitstaanbaar. Katie en Ben hebben me verteld dat hij erg vermoeid raakt door school en de twee sporten die hij doet. Hierdoor wordt hij erg opstandig en doet hij het tegenovergestelde van alles wat je zegt. En dat heb ik gemerkt. Ik was gister erg van streek omdat hij bleef zeggen dat hij me niet mocht en bij alles wat ik hem vroeg deed hij opstandig. Vandaag ging het gelukkig al veel beter nadat Ben en Katie met hem hadden gepraat. Annie is ook erg moe, maar alles wat zij doet is in slaap vallen op de meest ongunstige tijdstippen...


Morgen is het weer bijna weekend en ga ik gelukkig 's avonds uit met Lynn, nu wel wat eerder want we willen zoveel mogelijk van de happy hours en kortingen meepikken.

En oh ja, IK GA NAAR EEN TOM WALKER CONCERT OP 29 NOVEMBER EN IK KAN NIET WACHTEN!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!