meikerooijakkers.reismee.nl

Bars, pubs and new people

Het is nu twaalf dagen geleden dat ik het vliegtuig pakte om te beginnen als au pair in Londen.

Vrijdag was ik weer vroeg wakker om Freddy naar school te brengen. Na mijn dagelijkste routine van halen en brengen was het al snel 19:00 uur en dat betekende weekend! Ja, die avond zou ik uitgaan, maar dat werd uiteindelijk een iets minder spannende avond dan verwacht en al vroeg was ik weer thuis.

De volgende dag, zaterdag, heb ik lekker uit kunnen slapen, wat ik erg nodig had, en aan het begin van de middag even opgepast. Om 14:30 uur had ik afgesproken met Larissa, een Zweedse au pair, om te gaan lunchen. We hebben uiteindelijk wel een uur in Costa gezeten (favorite spot hier in de buurt) en we hadden echt een klik. Na veel gelachen en gepraat ging ze om 16:00 uur weer naar huis en ik besloot om in mijn eentje naar Camden Town te gaan, beroemd om de goede sfeer, trendy bars, en vele straatmuzikanten. En wat was het daar mooi! Zo kleurrijk en divers, echt een aanrader want je kijkt je ogen uit. Overal is wel iets te beleven. 's Avonds rond 22:00 uur had ik plannen met Lynn, een Nederlandse au pair, om uit te gaan in Camden Town. We begonnen onze kroegentocht in een pub genaamd The Ice Wharf. Echt een hele gave pub. Na wat geklets met de Engelsen en wat drankjes verder besloten we onze tocht voort te zetten en eindigden in een aantal andere bars en pubs. We hebben de hele avond veel aanspraak gehad, met leuke en minder leuke mensen, maar gelachen hebben we zeker genoeg! Na een geslaagde avond en een goed gevoel lag ik rond 02:30 in mijn bed.

Zondag was een echte lazy day. De ouders gingen naar een festival dus dat betekende babysitten.

Vandaag begon de tweede werkweek en Annie ging voor de eerste keer naar school. Ze was erg enthousiast. Katie bracht ze vanochtend mee naar school om me wat wegwijs te maken op Annies school. 's Middags had ik weer afgesproken met Lynn en hebben we wat koffie gedronken in Bespoke Café. Om 14:45 was het voor mij tijd om te gaan want ik moest de twee weer ophalen. Dat is verder allemaal goed verlopen en toen we thuiskwamen was Ben al thuis, waardoor mijn dag er alweer op zat.

Ik weet nog niet zo goed wat ik in al die vrije middagen de komende maanden moet gaan doen. Dingen ontdekken, dat is zeker, alleen groeit het geld helaas niet op mijn rug en zal ik dus een andere manier moeten vinden om mijn tijd te vullen.

Reacties

Reacties

Angeline jan

Wat leuk meike om weer een berichtje te lezen van jou ik vind het echt heel leuk om te horen wat je allemaal doet maar zo te horen heb je het goed naar je zin maak er maar weer een mooie week van????

Lola

Levensgenieter!! Klinkt goed Meike ❤️?? Enjoy!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!