meikerooijakkers.reismee.nl

Welcome to Finchley Central!

Daar zit ik dan, op mijn kamer in mijn knusse huisje in Finchley, Londen!

Het is nu twee dagen geleden dat ik het vliegtuig pakte en alles (ook al heb ik mijn halve slaapkamer meegenomen) en iedereen achterliet om een nieuw leven te beginnen als au pair. Vorig week heb ik afscheid genomen van iedereen en nu zit ik al bij een hele nieuwe familie. Over intens gesproken..

Woensdagavond rond 21:00 uur (UK time) kwam ik aan in Stansted, waar ik de eerste struggles al tegenkwam (geen idee waar je moet zijn, het vinden en loskrijgen van de karretjes, de bagageband vinden en die honderd koffers op het karretje krijgen). Katie, mijn host mom, stond me op te wachten. Het duurde ongeveer 45 minuten om naar huis te rijden. Daar aangekomen stond Ben, mijn host dad, al klaar om te helpen met de koffers. Ik werd rondgeleid en snel werden de belangrijkste dingen uitgelegd. Eenmaal in bed was ik zo in shock dat ik hier echt was en hier tien maanden zou gaan wonen..

Ik werd wakker door het geluid van twee spelende kinderen en hoorde ze vragen of ik al in huis was. Eenmaal aangekleed en wel was iedereen weg en had ik het huis (eventjes) voor mezelf. Na het ontbijt begon ik met uitpakken (wat uiteindelijk tot vanochtend heeft geduurd) en zodra de kinderen thuiskwamen hoorde ik ze meteen mijn naam roepen. Ik ging naar beneden en al snel kwamen er allerlei familieleden over de vloer. Na een hele lange rondleiding door de buurt gingen de kinderen eten en naar bed, waarna ik samen at met de Katie en Ben. Het was fijn om even goed over alles te praten, verwachtingen, wensen, etc.

Vanochtend ben ik voor het eerst alleen de stad in geweest. Alleen geluncht, alleen naar de winkel. Het is toch allemaal heel apart om hier alleen te zijn en niemand die je kent. Vanmiddag zijn we met zijn vieren naar de kermis geweest hier vlakbij, wat erg gezellig was en waardoor ik veel met de ouders heb kunnen bespreken.

Ik ben echt heel blij met mijn familie. Ze zijn super gastvrij en doen echt hun best om me op mijn gemak te stellen. Toch gaat het nog even duren voordat ik me hier helemaal thuis voel, maar daar heb ik gelukkig nog tien maanden de tijd voor!

Reacties

Reacties

Jesse Rooijakkers

Ik ben supertrots op jou zussie ❤️ Hopelijk ga je 10 supermaanden hebben! Wij hebben er in ieder geval vertrouwen in dat het 100% goed komt daar! Liefs je grote broer

Dennis Rooijakkers

Gaat helemaal goedkomen nichtje ?
Je gaat het heel goed doen en na 10 maanden moeten we jou smeken om terug te komen ?

Meggie

Gaat helemaal goed komen topper! Neem de tijd om te wennen. Wij zijn nu al heel trots op jou.
Dikke kus Meggie & Mason❤️

Angelo

Hè Meike, super fijn dat je goed bent opgevangen door het gastgezin en het gaat jou helemaal lukken! Gr & a big hug, Angelo

Maaike van de Laar

Je bent een stoere! :-) Gaat helemaal goed komen met jou. Die 10 maanden vliegen voorbij. Voor je het weet zit je weer thuis op de bank. Dus... volle bak genieten nu. Dikke knuffel.

Fried Versteegden

Gaat goed komen en geniet er ook van

Ria

Groetjes van oma ria ik vindt het super fijn voor jou dat alles goed gaat. Heb je een adres dan stuur ik een kaartje ?

Jan en angeline

He meike wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt en die 10 maanden vliegen zo voor bij voor je het weet ben je al weer terug geniet er van dikke ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!